Może jest mała, ale potencjalnie potężna… Twoja wizytówka.

Jeśli jesteś jak większość profesjonalistów, masz wizytówkę. Ale co Twoja wizytówka robi dla Ciebie? Tak, zgadza się; co Twoja wizytówka robi dla Ciebie? Czy pomaga  w rozwoju twojego biznesu, czy też siedzi – jak większość wizytówek – w wielkim stosie innych wizytówek, na które nikt nigdy nie patrzy?

Jeśli chcesz zmaksymalizować swoją strategię marketingową we wszystkich obszarach zabezpieczeń biznesowych, nadszedł czas, aby Twoja wizytówka działała dla Ciebie. Czasy, kiedy wizytówka była tylko prostym sposobem na podanie nazwiska i numeru już dawno minęły. Wizytówka, nie musi być tylko sposobem na przekazanie nazwiska i numeru kontaktowego, może być doskonałym narzędziem promocyjnym.

Kluczem do udanej kampanii marketingowej jest zapisanie się w świadomości ludzi. Reklamodawcy wydają miliony dolarów zastanawiając się dokładnie, co należy zrobić, aby stworzyć reklamy, które utkwią w głowach i sercach ich konsumentów. Jeśli chodzi o stworzenie niepowtarzalnej i wyróżniającej się wizytówki, masz dokładnie ten sam cel. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku musisz wyróżniać się spośród innych, aby określić się jako wart zwrócenia uwagi.

Tablice reklamowe

Oto tylko kilka sposobów, dzięki którym Twoja wizytówka stanie się czymś więcej niż tylko kartonowym prostokątem

  • Zmień ją w mini-billboard reklamujący Twoje usługi.
  • Zaoferuj specjalną, zniżkową, specjalną promocję.
  • Stwórz niepowtarzalny kształt lub wzór, który będzie nawiązywał do Twojej oferty, aby Twoja karta stała się tematem do rozmowy tych, którzy ją mają. Uważaj jednak, aby kształt lub rozmiar nie były tak „wyjątkowe”, że nie zmieściłyby się w typowych miejscach, w których ludzie przechowują swoje wizytówki. Jeśli wyjdziesz za duży lub zbyt nietypowy, może się okazać, że Twoja karta zostanie wyrzucona.
  • Przekaż swoją wizytówkę każdemu, kogo spotkasz a kto jest potencjalnym klientem
  • Wydaj trochę więcej i zamień swoją wizytówkę w magnes. W ten sposób można go nosić w portfelu, ale też przykleić do lodówki - to mogą być lata darmowej reklamy.

Twoja wizytówka może pracować dla Ciebie — promując Ciebie, Twoją firmę i Twoją ofertę.